Politica privind reclamațiile legale ale terților Fruugo

Această politică se aplică reclamațiilor, notificărilor și altor comunicări („reclamații”) de către terți („dvs.”) referitoare la presupusa utilizare abuzivă a platformelor Fruugo sau a serviciilor Fruugo de către comercianții cu amănuntul Fruugo. Politica trebuie citită împreună cu Termenii noștri de utilizare („TOU”) și Politica de confidențialitate. Când ne trimiteți o reclamație (prin orice mijloace), recunoașteți și sunteți de acord să fiți obligat de această politică.

După cum sa menționat în TOU, toate produsele afișate pe Fruugo sunt vândute de comercianții cu amănuntul independenți. Nu suntem nici cumpărătorul, nici vânzătorul produselor. Furnizăm platforma și acționăm ca agent comercial al comercianților cu amănuntul, permițând comercianților cu amănuntul și clienților să finalizeze tranzacțiile. Un contract încheiat la finalizarea vânzării unui produs se încheie numai între client și comerciant. Nu suntem părți la un astfel de contract și nu ne asumăm nicio responsabilitate care decurge din sau în legătură cu acesta. Nu manipulăm, nu verificăm sau nu vedem produsele relevante și nu oferim serviciul de îndeplinire.

Cu toate acestea, în calitate de agent de vânzare cu amănuntul online de renume, luăm în serios reclamațiile legale. Integritatea pieței noastre este de cea mai mare importanță pentru afacerea noastră și pentru toți partenerii noștri. Prin urmare, am implementat această politică, care se aplică (fără a se limita) la reclamațiile terților cu privire la orice presupus al oricărui comerciant cu amănuntul Fruugo:

• încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală;
• încălcarea dispozițiilor contractuale;
• probleme de reglementare și alte atribuții statutare; și
• alte încălcări ale obligațiilor legale necontractuale și nestatutare, de ex. în delict sau echitate.

1. Notificare

Reclamațiile trebuie trimise la adresa de e-mail dedicată echipei noastre juridice, care este legal@fruugo.com. Acest lucru vă va ajuta să vă asigurați că reclamația dvs. primește o atenție promptă. Fruugo își rezervă dreptul de a nu răspunde la o reclamație care nu este trimisă la această adresă de e-mail, iar calendarul menționat în secțiunea 4 de mai jos nu se va aplica la nicio reclamație trimisă nouă cu încălcarea acestei secțiuni 1.

2. Conținutul reclamației

Reclamația dvs. trebuie să conțină toate informațiile și dovezile necesare în mod rezonabil pentru ca noi și comercianții cu amănuntul afectați să înțeleagă reclamația și să justifice reclamația în mod legal. Prin aceasta, înțelegem că reclamația ar trebui să conțină (cel puțin) o explicație clară a drepturilor legale, temeiurilor și / sau responsabilităților aplicabile și a oricărei legislații pe care se bazează; faptele care susțin în mod rezonabil afirmația dvs. că a existat o încălcare legală; informații cu privire la listarea (listările) de pe Fruugo, inclusiv link-uri către produsele care încalcă drepturile; numerele mărcii comerciale, acolo unde este cazul; jurisdicțiile care sunt afectate și orice alte informații relevante care ne vor ajuta să tratăm reclamația dvs. cât mai eficient posibil.

Vă rugăm să nu furnizați documente sau informații excesive, irelevante și / sau neclare, deoarece acest lucru ne va întârzia să ne ocupăm de reclamația dvs. Ne rezervăm dreptul de a respinge orice reclamație care este neclară sau inutilă (ca orientare, explicația nu trebuie să depășească 3 pagini A4 (această limită exclude dovezile)).

Toate informațiile și documentele furnizate trebuie să fie în engleză sau traduse în engleză, deoarece echipa noastră juridică are sediul exclusiv în sediul nostru central din Marea Britanie.

Ne rezervăm dreptul de a nu întreprinde nicio acțiune până când nu ați respectat această secțiune a politicii.

3. Informații furnizate nouă

În poziția noastră de platformă și agent comercial în numele comercianților cu amănuntul de pe Fruugo, suntem obligați să transmitem detaliile unei reclamații care afectează un comerciant cu amănuntul respectivului comerciant cu amănuntul. Prin trimiterea unei reclamații, sunteți de acord ca noi să facem acest lucru și să prelucrăm orice date cu caracter personal necesare în acest scop.

Recunoașteți și sunteți de acord că, în urma depunerii unei reclamații, puteți fi contactat de către comercianții cu amănuntul afectați, care ar putea dori să discute sau să conteste reclamația. Sunteți de acord că veți interacționa în mod constructiv și cu bună credință cu comercianții cu amănuntul relevanți și ne veți notifica cu promptitudine cu privire la rezultatul discuției sau disputelor relevante. De asemenea, sunteți de acord că Fruugo nu va fi răspunzător pentru orice consecințe juridice sau financiare sau orice daune care vi s-au cauzat, care decurg din sau în legătură cu astfel de discuții sau dispute.

4. Cronologii

Ne străduim să oferim răspunsul nostru inițial la o reclamație în termen de trei zile lucrătoare, deși ne rezervăm dreptul de a modifica această cronologie fără notificare prealabilă. Echipa noastră juridică are resurse limitate și trebuie să acorde prioritate, în special în perioadele aglomerate.

În legătură cu orice comunicare ulterioară cu dvs., vom răspunde cât mai curând posibil, luând în considerare capacitatea echipei noastre juridice și necesitatea de a acorda prioritate celor mai urgente reclamații.

Dacă considerați că reclamația dvs. este urgentă, vă rugăm să marcați acest lucru clar pe reclamație și să includeți o explicație a motivelor pentru aceasta (de exemplu, dacă există un risc grav de prejudiciu pentru publicul larg).

5. Răspunsul nostru

Cu condiția să respectați această politică, vom întreprinde într-un termen rezonabil orice acțiune pe care o considerăm atât justificată din punct de vedere juridic, cât și necesară în aceste circumstanțe. Răspunsul nostru poate (dar nu neapărat) include suspendarea sau eliminarea listelor în cauză în unele jurisdicții sau în toate jurisdicțiile, notificând comerciantul cu amănuntul cu privire la problemă, conectând cu dvs. comerciantul cu amănuntul relevant pentru a rezolva problema. și / sau actualizarea dvs. cu privire la acțiunile întreprinse.

Orice astfel de acțiune va fi luată la discreția noastră absolută și nu avem obligația de a întreprinde nicio acțiune doar ca urmare a trimiterii noastre către noi. Nu declarăm și nu garantăm că orice acțiune pe care o întreprindem va fi eficientă, fie temporar, fie permanent, în realizarea vreunui scop și nu vom fi obligați să monitorizăm sau să verificăm în mod continuu eficacitatea și / sau respectarea orice acțiune pe care o putem întreprinde.

În plus, ne rezervăm dreptul de a restabili listele de produse și / sau comercianții cu amănuntul, fără a vă notifica, în cazul în care temeiul juridic al reclamației relevante nu a fost justificat în conformitate cu secțiunea 2 sau altfel.

6. Generalități

Această politică este guvernată de legislația engleză și vă supuneți irevocabil jurisdicției exclusive a instanțelor din Anglia și Țara Galilor cu privire la orice litigiu în legătură cu această politică și drepturile și obligațiile legate de politică (inclusiv orice drepturi necontractuale) sau obligații). Dacă o instanță din jurisdicția competentă consideră că orice element al politicii este invalid sau imposibil de aplicat, sunteți de acord că instanța trebuie să depună eforturi pentru a pune în aplicare intențiile părților în temeiul politicii, iar celelalte elemente ale politicii vor rămâne în forță și efect deplin.