Dacă comanda dvs. nu a sosit încă, vă rugăm să verificați informațiile de livrare prin:
- Verificând e-mailul de confirmare a expedierii pentru datele de livrare estimate.
- Verificând e-mailul de confirmare a expedierii pentru a vă asigura că adresa de livrare furnizată este corectă.
- Dacă comanda dvs. a fost trimisă utilizând un serviciu de livrare urmărit, verificați e-mailurile de expediere, faceți clic pe linkul către portalul nostru de urmărire și verificați starea livrării.
Dacă data estimată de livrare a comenzii dvs. a trecut și încă nu ați primit articolul dvs., vă rugăm să contactați distribuitorul pentru a-i anunța.
Sfaturi de top: Vă recomandăm să consultați un vecin sau biroul local de livrare înainte de a contacta distribuitorul. În unele țări, odată ce coletul este predat serviciilor poștale locale, este posibil să vi se solicite să îl ridicați de la un punct de colectare local.
Pentru a contacta distribuitorul, fie:
- Vizitați Centrul nostru de ajutor interactiv (făcând clic înapoi pe o pagină) și răspundeți la câteva întrebări rapide pentru a trimite un mesaj direct retailerului sau
- Conectați-vă la contul dvs. Fruugo, vizualizați-vă comenzile și faceți clic pe „Ridicați solicitarea comenzii” pentru a trimite un mesaj direct retailerului.
Ne așteptăm ca retailerii noștri să vă răspundă în termen de 48 de ore. Vă rugăm să informați comerciantul cu amănuntul despre orice comandă întârziată sau lipsă într-o perioadă rezonabilă de timp.
Ce se întâmplă dacă nu am un e-mail de confirmare a expedierii?
Este posibil ca comanda dvs. să nu fi fost încă expediată, dacă data estimată de expediere a e-mailului de confirmare a comenzii dvs. a trecut, vă rugăm să utilizați Centrul nostru de ajutor interactiv sau să vă conectați la contul dvs. Fruugo pentru a contacta comerciantul cu amănuntul și pentru a afla starea expedierii dvs.
Dacă nu ați primit niciun e-mail de la Fruugo după check-out, este posibil să fi introdus din greșeală o adresă de e-mail incorectă în timpul plății, vă rugăm să utilizați Centrul nostru de ajutor interactiv care vă va ghida către ajutorul de care aveți nevoie pentru a rezolva această situație.
Ce se întâmplă dacă am introdus o adresă de livrare incorectă sau incompletă în timpul plății?
O adresă completă și precisă este esențială pentru livrarea cu succes. O adresă incompletă sau inexactă va provoca fie o întârziere semnificativă, coletul fiind returnat expeditorului, fie coletul fiind considerat pierdut. Trimiteți un mesaj comerciantului cu amănuntul folosind Centrul nostru de ajutor sau prin contul dvs. Fruugo cât mai curând posibil cu informațiile corecte pentru a vedea dacă pot corecta cu curierul.
Din păcate, nu putem accepta răspunderea pentru un colet pierdut dacă introduceți o adresă incorectă sau incompletă și nu veți fi rambursat în acest caz.
Dacă adresa pe care ați furnizat-o este încă valabilă, deși nu este adresa dvs.: pachetul poate fi livrat la adresa respectivă și este responsabilitatea dumneavoastră să recuperați bunurile.
În acest caz, și în cazul în care un comerciant cu amănuntul este fericit să vă retransmită bunurile la adresa corectă, va fi pe cheltuiala dvs. În cazul în care un comerciant cu amănuntul nu va retrimite bunurile, vi se va rambursa costul bunurilor.