Securitate de plată
Folosim o gamă largă de soluții de plată din industrie pentru a procesa plata în siguranță și în siguranță în timpul procesului de plată online. Aceste soluții de plată și propriile noastre sisteme de verificare utilizează o criptare puternică, cele mai noi instrumente de securitate și prevenire a fraudei și sunt compatibile cu PCI-DSS, astfel încât să puteți fi siguri că plățile sunt întotdeauna sigure, iar detaliile personale nu sunt niciodată compromise.
Metode de plata
Fruugo acceptă o varietate de metode de plată în funcție de țara din care faceți cumpărături. Metodele acceptate vor fi afișate pe paginile produsului în timpul navigării și în casă.
Acestea includ:
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Klarna
- Apple Pay
- Google Pay
- Mobilepay
- iDEAL
- Afterpay
- Clearpay
- BLIK
- Discover
- Diners
- Bancontract Mobile
- Trustly
- Sofort
- Cartes Bancaires
- Online Banking PL
- Alipay
- China Union Pay
- JCB
Încercăm să preluăm plata atunci când comanda dvs. este plasată, în acest caz veți primi imediat un număr de comandă și o confirmare prin e-mail. Cu toate acestea, în anumite circumstanțe, plata poate fi autorizată în așteptarea unor verificări de securitate suplimentare, în acest caz vi se va trimite un e-mail de confirmare a comenzii odată ce plata este aprobată și decontată (de obicei în decurs de 24 de ore).
Vă rugăm să rețineți că, dacă utilizați Multibanco pentru a plăti comanda dvs. și este necesar să procesați o rambursare, nu vom putea procesa acest lucru la metoda de plată originală. Dacă acesta este cazul, un membru al echipei noastre va fi în contact cu dvs. pentru a procesa acest lucru într-o metodă de plată alternativă.
Probleme de plată și plăți refuzate
Nu putem dezvălui informații specifice referitoare la plățile refuzate. Motivele generale ale declinului ar fi următoarele;
- Card expirat
- Numar de card invalid
- Autentificarea 3D Secure nu a reușit
- Fonduri insuficiente
- CVC refuzat
- Card restrictionat
- AVS refuzat (datele de adresă de facturare introduse de cumpărător sunt incorecte)
Dacă întâmpinați o problemă cu o plată refuzată, vă sugerăm să contactați direct furnizorul de metode de plată ales pentru mai multe informații. Iată câteva detalii utile pentru Klarna și PayPal:
Klarna Serviciu clienți
Internațional: +44 (0) 20 300 50833 Internațional: +44 (0) 808 189 3333
PayPal Serviciu clienți
Internațional: +44 (0) 800 358 7911
https://www.paypal.com/uk/smarthelp/contact-us?email=privacy
Acceptarea comenzii dvs.
Acceptarea comenzii dvs. va avea loc numai după ce comerciantul cu amănuntul v-a expediat marfa. Prelucrarea plății dvs. și confirmarea comenzii dvs. nu constituie un contract obligatoriu din punct de vedere juridic. Înainte de expediere a bunurilor, Fruugo și / sau comerciantul cu amănuntul au dreptul să vă refuze comanda din orice motiv.