Obțineți mai multe informații despre plăți

Securitate de plată

Folosim o gamă largă de soluții de plată din industrie pentru a procesa plata în siguranță și în siguranță în timpul procesului de plată online. Aceste soluții de plată și propriile noastre sisteme de verificare utilizează o criptare puternică, cele mai noi instrumente de securitate și prevenire a fraudei și sunt compatibile cu PCI-DSS, astfel încât să puteți fi siguri că plățile sunt întotdeauna sigure, iar detaliile personale nu sunt niciodată compromise.

Metode de plata

Fruugo acceptă o varietate de metode de plată în funcție de țara din care faceți cumpărături. Metodele acceptate vor fi afișate pe paginile produsului în timpul navigării și în casă.

Acestea includ:

  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Klarna
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Mobilepay
  • iDEAL
  • Afterpay
  • Clearpay
  • BLIK
  • Discover
  • Diners
  • Bancontract Mobile
  • Trustly
  • Sofort
  • Cartes Bancaires
  • Online Banking PL
  • Alipay
  • China Union Pay
  • JCB

Încercăm să preluăm plata atunci când comanda dvs. este plasată, în acest caz veți primi imediat un număr de comandă și o confirmare prin e-mail. Cu toate acestea, în anumite circumstanțe, plata poate fi autorizată în așteptarea unor verificări de securitate suplimentare, în acest caz vi se va trimite un e-mail de confirmare a comenzii odată ce plata este aprobată și decontată (de obicei în decurs de 24 de ore).

Vă rugăm să rețineți că, dacă utilizați Multibanco pentru a plăti comanda dvs. și este necesar să procesați o rambursare, nu vom putea procesa acest lucru la metoda de plată originală. Dacă acesta este cazul, un membru al echipei noastre va fi în contact cu dvs. pentru a procesa acest lucru într-o metodă de plată alternativă.

Probleme de plată și plăți refuzate

Nu putem dezvălui informații specifice referitoare la plățile refuzate. Motivele generale ale declinului ar fi următoarele;

  • Card expirat
  • Numar de card invalid
  • Autentificarea 3D Secure nu a reușit
  • Fonduri insuficiente
  • CVC refuzat
  • Card restrictionat
  • AVS refuzat (datele de adresă de facturare introduse de cumpărător sunt incorecte)

Dacă întâmpinați o problemă cu o plată refuzată, vă sugerăm să contactați direct furnizorul de metode de plată ales pentru mai multe informații. Iată câteva detalii utile pentru Klarna și PayPal:

Klarna Serviciu clienți

Internațional: +44 (0) 20 300 50833 Internațional: +44 (0) 808 189 3333

customer.service@klarna.co.uk 

PayPal Serviciu clienți

Internațional: +44 (0) 800 358 7911

https://www.paypal.com/uk/smarthelp/contact-us?email=privacy

Acceptarea comenzii dvs.

Acceptarea comenzii dvs. va avea loc numai după ce comerciantul cu amănuntul v-a expediat marfa. Prelucrarea plății dvs. și confirmarea comenzii dvs. nu constituie un contract obligatoriu din punct de vedere juridic. Înainte de expediere a bunurilor, Fruugo și / sau comerciantul cu amănuntul au dreptul să vă refuze comanda din orice motiv.