Trimitem următoarele e-mailuri la adresa de e-mail pe care ați introdus-o la plată:
- Comanda de e-mail „Mulțumesc” - acest e-mail este trimis imediat pentru a confirma primirea comenzii dvs. și pentru a furniza numărul de referință al comenzii.
- E-mailul „Confirmare” al comenzii - acest e-mail este trimis atunci când comercianții cu amănuntul confirmă că pot accepta comanda dvs. și că procesul de îndeplinire a început. Veți primi confirmări separate pentru fiecare parte a comenzii dacă ați achiziționat de la diferiți comercianți cu amănuntul de pe piața noastră.
- Comanda de e-mail „Expediat” - acest e-mail este trimis atunci când comercianții cu amănuntul vă expediază articolele. Veți primi notificări de expediere separate pentru fiecare parte a comenzii dacă ați achiziționat de la diferiți comercianți cu amănuntul de pe piața noastră.
- E-mail „Actualizare expediere” - acest e-mail conține detalii despre informațiile de urmărire a expediției. Rețineți că este trimis numai pentru comenzile expediate pe un serviciu urmărit, nu veți primi o actualizare de expediere dacă ați optat pentru un serviciu standard.
Deși avem verificări de validare a e-mailurilor pentru a limita probabilitatea introducerii accidentale a detaliilor nevalide / incorecte la plată, se fac greșeli și, dacă nu ați primit primul e-mail, este posibil să se fi produs.
Vă sugerăm să:
- Verificați dosarul de spam sau junk în e-mailurile dvs.
- Verificați filele de rețele sociale și promoții (numai Gmail).
- Apoi adăugați no-reply@fruugo.com în agenda dvs. sau în lista sigură.
Dacă tot nu reușiți să localizați e-mailul de mulțumire:
Vă rugăm să vizitați Centrul nostru de ajutor interactiv (făcând clic înapoi pe o pagină) și să răspundeți la câteva întrebări rapide pentru a primi ajutor de la echipa noastră de Servicii Clienți. Nu încercați să plasați o altă comandă până când nu vă ajutăm să concluzionați că prima comandă a eșuat.