Returnări, rambursări și schimburi

Se intoarce

Puteți returna comanda dvs. sau orice parte a comenzii dvs. pentru o rambursare integrală dacă nu sunteți mulțumit din orice motiv.

Trebuie să vă înregistrați returul în termen de 14 zile de la primirea comenzii și să trimiteți bunurile înapoi la comerciantul cu amănuntul conform instrucțiunilor acestora fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la înregistrarea returnării.

Dacă ați comandat produse de la diferiți comercianți cu amănuntul, trebuie să urmați instrucțiunile de returnare pentru fiecare comerciant cu amănuntul.


Pentru a începe procesul de returnare:

  1. Dacă informațiile de returnare au fost incluse în pachetul dvs., vă rugăm să urmați aceste instrucțiuni pentru a returna pachetul direct comerciantului cu amănuntul. Nu este necesar să ne anunțați dorința dvs. de a returna o comandă dacă aveți detaliile de care aveți nevoie.
  2. Dacă nu, vizitați Centrul nostru de ajutor (făcând clic înapoi pe o pagină) și răspundeți la câteva întrebări interactive rapide pentru a primi un formular de returnare cu instrucțiuni specifice.


Notă importantă: Toate comenzile trebuie returnate direct către comercianții cu amănuntul. Vă rugăm să nu returnați niciun articol la sediul central Fruugo. Nu vom accepta răspunderea pentru orice bunuri returnate direct către Fruugo.

Pentru retururi se aplică aceleași excepții ca în cazul dreptului de renunțare.  Rugăm să rețineți că următoarele mărfuri nu pot fi returnate:

  • Bunuri care sunt clar personalizate sau realizate conform specificațiilor dumneavoastră.
  • Mărfuri care se pot deteriora rapid, de exemplu fructe proaspete, flori proaspete.
  • Mărfuri cu protecție a sănătății sau aspecte de igienă, dacă sunt deschise, de ex. machiaj, lenjerie intimă, bijuterii găurite.
  • Înregistrări audio sau video sau software de calculator, dacă sunt deschise.
  • Ziare, periodice și reviste.


Informatii suplimentare:

  • Bunurile returnate trebuie să fie în stare de vânzare.
  • Bunurile returnate trebuie să nu fie purtate / neutilizate cu etichete și ambalaje originale.
  • Mărfurile trebuie ambalate astfel încât ambele articole și ambalajul mărcii (dacă este cazul) să nu fie deteriorate în timpul transportului. Fruugo și retailerii noștri nu își asumă responsabilitatea pentru articolele deteriorate în timpul transportului.
  • Sunteți responsabil pentru costurile poștale de returnare, cu excepția cazului în care un articol a ajuns defect sau deteriorat.
  • Dacă returnați toate produsele de la un anumit comerciant cu amănuntul, vă vom rambursa costurile de expediere inițiale. Rețineți, dacă ați trecut la livrare expresă, vom rambursa numai costul livrării standard.
  • În cazul în care ați cumpărat de la mai mulți comercianți cu amănuntul, vă rugăm să trimiteți mărfuri fiecărui comerciant cu amănuntul separat.
  • Vă recomandăm cu tărie să utilizați un serviciu de poștă urmărit (cu asigurare, dacă este cazul pentru valoarea mărfurilor), păstrând dovada de poștă. Fruugo și comercianții cu amănuntul nu își asumă responsabilitatea pentru articolele pierdute în tranzit.
  • Dacă un articol returnat este expediat la nivel internațional, vă rugăm să marcați ca „MARFĂ RETURNATĂ” pentru a evita ca comerciantul cu amănuntul să suporte taxe vamale la primirea returului.


În cazul în care este returnată o comandă care nu îndeplinește aceste condiții, returnarea dvs. poate fi refuzată și returnată către dvs. sau se poate oferi o rambursare redusă.


Bunuri deteriorate sau defecte

Dacă comanda dvs. a ajuns deteriorată sau aveți probleme cu un produs pe care l-ați cumpărat, vă rugăm să adresați o cerere la comerciant cu amănuntul cât mai curând posibil

  1. Vizitând Centrul nostru de ajutor (făcând clic înapoi pe o pagină) și răspunzând la câteva întrebări interactive rapide.

Vă rugăm să rețineți: majoritatea comercianților cu amănuntul vor solicita o imagine sau un videoclip care să arate deteriorarea, defecțiunea sau elementul incorect primit pentru a putea oferi o soluție. Cele mai frecvente soluții pentru rezolvarea problemelor legate de bunuri deteriorate sau defecte sunt:

  • Este posibil ca comerciantul cu amănuntul să poată oferi un înlocuitor.
  • Retailerul poate oferi o reducere pentru a păstra mărfurile cu daune minore.

Dacă un comerciant cu amănuntul nu poate înlocui articolul și nu doriți să acceptați o reducere, puteți anula comanda și returna bunurile pentru o rambursare completă. Unii comercianți cu amănuntul se pot oferi să colecteze bunurile. Unii comercianți cu amănuntul vă vor oferi o etichetă de returnare gratuită în acest scop. Cu toate acestea, dacă un comerciant cu amănuntul nu poate colecta articolul sau nu oferă o etichetă de returnare gratuită, acesta vă va rambursa costurile de expediere rezonabile în cazul în care veți furniza o copie a chitanței dvs. de expediere.


Refuzarea livrării

Dacă refuzați să acceptați livrarea totală sau parțială a comenzii dvs. (în cazul în care produsele sau ambalajul nu par a fi deteriorate sau defecte), orice taxe și costuri suportate de comerciant cu amănuntul ca urmare a refuzării unui colet pot fi deduse din rambursarea mărfurilor. Același lucru se va aplica în cazul în care urmărirea indică faptul că s-a încercat livrarea și articolul respectiv așteaptă colectarea de la un depozit poștal, iar acel articol nu este colectat și returnat expeditorului.

Rambursări

  • Veți fi rambursat în termen de 14 zile de la data la care comerciantul a primit înapoi bunurile.
  • În cazul în care un comerciant cu amănuntul s-a oferit să colecteze bunurile, vi se va rambursa în termen de 14 zile de la anularea contractului.
  • Veți primi un e-mail după ce produsele ajung la comerciant și sunt acceptate pentru returnare.
  • Rambursările vor fi emise aceluiași mijloc de plată utilizat inițial pentru achiziționarea bunurilor. Nu este posibilă rambursarea unor tipuri de plăți prin transfer bancar, cum ar fi Multibanco, vă rugăm să ne contactați pentru ajutor.
  • Rambursările durează de obicei între 1 și 5 zile lucrătoare pentru a fi afișate în contul dvs., în funcție de metoda de plată utilizată.

Schimburi

Din păcate, nu putem schimba articole, vă rugăm să urmați procesul de returnare folosind informațiile de mai sus.