Livrare

Termene de livrare

Termenele de livrare depind de mai mulți factori, inclusiv de alegerile pe care le faceți în timpul plății pentru metoda de livrare.

Locația comerciantului cu amănuntul și termenul estimat de livrare sunt afișate atunci când faceți clic pe secțiunea „Livrare” de pe pagina produsului.

Livrarea internă standard - în cazul în care țara comerciantului și țara de livrare sunt aceleași, durează aproximativ 2-5 zile de la expediere. De obicei, opțiunea de livrare standard nu oferă urmărire sau dovadă a serviciului de livrare.

Livrarea internațională standard - în cazul în care țara comerciantului și țara de livrare nu sunt aceleași, durează aproximativ 5-14 zile lucrătoare de la expediere. De obicei, opțiunea de livrare standard nu oferă urmărire sau dovadă a serviciului de livrare.

Livrare internă expres - în cazul în care țara comerciantului și țara de livrare sunt aceleași), durează aproximativ 1-2 zile lucrătoare de la expediere. De obicei, opțiunile de livrare expres oferă un serviciu de urmărire și dovadă a livrării.

Livrare internațională expres - în cazul în care țara comerciantului și țara de livrare nu sunt aceleași, durează aproximativ 3-7 zile lucrătoare de la expediere. De obicei, opțiunile de livrare expres oferă un serviciu de urmărire și dovadă a livrării.

La primire poate fi necesară o semnătură.

În cazul în care sunt disponibile diferite opțiuni de livrare, veți putea să vă selectați în timpul procesului de plată. Suntem o piață și, ca atare, opțiunile pot diferi pentru articolele din coșul dvs.

Vă rugăm să rețineți: la fel ca în cazul oricărui serviciu de livrare, termenele sunt estimative, nu pot fi garantate și nu includ timpii de compensare vamală care nu depășesc controlul nostru. În mod special pentru livrările către Africa de Sud, vă rugăm să acordați timp suplimentar din cauza întârzierilor cu serviciile vamale și poștale din Africa de Sud.
* Vă rugăm să citiți și politica noastră Covid pentru informații suplimentare despre livrare.

Costuri de livrare

Taxele de livrare depind de mulți factori, inclusiv de alegerile pe care le faceți în timpul plății pentru metoda de livrare.

Prețurile de livrare afișate în paginile noastre de produse presupun livrarea în țara site-ului web al țării Fruugo pe care îl vizionați. De exemplu, dacă navigați pe fruugo.es, prețurile de livrare afișate sunt aplicabile pentru livrarea în Spania. Dacă modificați destinația țării de livrare în timpul plății, taxele vor fi actualizate în consecință.

Dacă aveți un cont Fruugo, puteți alege să schimbați țara de livrare pentru contul dvs. prin:

  1. Conectarea la contul dvs.

  2. Selectarea contului dvs.

  3. Selectarea detaliilor personale

  4. Actualizarea țării de livrare

Aceasta va ajusta costurile de expediere pe ecranele cu informații despre produs.

Costurile totale de livrare sunt afișate pe pagina finală a comenzii înainte de a trimite comanda. Vă rugăm să rețineți că este important să selectați țara de livrare corectă în timpul plății, comanda dvs. va fi anulată dacă adresa de livrare nu corespunde țării de livrare, deoarece taxele vor fi calculate incorect.

Dacă la comanda dvs. apar taxe suplimentare de livrare, cum ar fi dacă greutatea unui produs depășește indemnizația de curierat sau livrarea către o destinație la distanță, vă vom contacta și veți putea alege să continuați sau să anulați comanda.


Restricții privind adresa de livrare

În prezent, livrăm în 42 de țări:

Australia, Austria, Bahrain, Belgia, Canada, China, Cehia, Danemarca, Egipt, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, India, Irlanda, Israel, Italia, Japonia, Luxemburg, Malaezia, Olanda, Noua Zeelandă, Norvegia, Filipine , Polonia, Portugalia, Qatar, România, Rusia, Arabia Saudită, Singapore, Slovacia, Africa de Sud, Coreea de Sud, Spania, Suedia, Elveția, Turcia, Marea Britanie, Emiratele Arabe Unite, SUA.

Trebuie să respectăm reglementările naționale și internaționale care reglementează transportul anumitor produse către anumite destinații. Aceste restricții de livrare specifice țării înseamnă că nu toate produsele sunt disponibile pentru livrare către toate destinațiile.

Vă afișăm numai produse disponibile pentru livrare în țara dvs.

Vom livra comenzi numai la o adresă a stației de pachet unde adresa de facturare înregistrată a cardului de plată a fost furnizată în timpul plății.


Curierii

Retailerii noștri utilizează o mare varietate de curieri mondiali și servicii poștale locale de vârf pentru a livra comenzile dvs. în funcție de țara de origine și de destinație și de tipul de produs.

Din păcate, nu este posibil să alegeți un curier anume.

La sosirea în țara dvs., coletul poate fi predat serviciului poștal local și poate fi necesar să vă ridicați coletul de la un punct de ridicare local.