Customercentricity In Organized Retailing by Manoj Kumar Dash Paperback Book

489,00 RON
+ 70,99 RON Livrare

Customercentricity In Organized Retailing by Manoj Kumar Dash Paperback Book

  • Marcă: Unbranded
Vândut de:

Customercentricity In Organized Retailing by Manoj Kumar Dash Paperback Book

  • Marcă: Unbranded

489,00 RON

Doar 2 rămase în stoc
+ 70,99 RON Livrare
Vândut de:

489,00 RON

Doar 2 rămase în stoc
+ 70,99 RON Livrare

Acceptăm următoarele metode de plată

Descriere

This book provides a compendium of cuttingedge knowledge for an efficacious retailing strategy with lessons from the organized retailing sector in India. It explores customer needs and their impact on developing successful retailing strategies and organized retailing in emerging economies with changing consumer behavior. It discusses the importance of developing appropriate retailing strategies in the context of an emerging economy being agile and forwardthinking to implement a customercentric approach across the retail value chains upstream and downstream actions and the requirement of clarity on the exact tools and techniques that will allow the retailers to move from their present productcentric state to the lookedfor customercentric state.This book aids the practitioners in developing and adopting a culture of customercentricity and focuses on various retail strategy concepts and their implementation.ampampnbspIt aims to present the multifaceted and multifarious questions of retail marketing in two studies where each study provides a comprehensive solution.
  • Marcă: Unbranded
  • Categorie: Business, finanțe și drept
  • Limbă: English
  • Număr de pagini: 196
  • Format: Hardback
  • Data publicării: 2023-27-06
  • Editor / Etichetă: Springer Nature B.V.
  • Autor: Manoj Kumar Dash
  • ID Fruugo: 330100937-728471693
  • ISBN: 9789811935923

Livrări şi Returnări

Expediat în 24 de ore

  • STANDARD: 70,99 RON - Livrare între joi 06 noiembrie 2025–vin. 14 noiembrie 2025

Livrare de la Regatul Unit.

Facem tot ce ne stă în putinţă să ne asigurăm că produsele comandate de dumneavoastră vă sunt livrate în întregime şi conform specificaţiilor. Cu toate acestea, dacă primiţi o comandă incompletă sau articole diferite de cele comandate, sau aveţi alt motiv pentru care nu sunteţi mulţumit de comandă, puteţi returna comanda sau orice produse incluse în comandă şi primiţi o rambursare completă pentru articole. Vizualizaţi întreaga politică de returnare