Dreptul de retragere

După cum se menționează în Termenii noștri de utilizare și în plus față de perioada de 14 zile oferită de Fruugo tuturor utilizatorilor săi prin Politica sa privind returnarea, rambursarea și schimbul, consumatorii aflați în UE, SEE sau Regatul Unit au dreptul de a se retrage din orice contract de vânzare-cumpărare de bunuri, indiferent de motiv, în termen de 14 zile de la data la care aceștia intră în posesia fizică a bunurilor sau o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de aceștia, intră în posesia fizică a bunurilor.

Acest drept trebuie exercitat în relația cu comerciantul cu amănuntul de la care ați cumpărat articolul. În anumite situații, Fruugo poate intermedia exercitarea dreptului dumneavoastră de retragere în relația cu comerciantul cu amănuntul.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere în relația cu comerciantul cu amănuntul, puteți trimite o cerere de anulare a comenzii dumneavoastră prin intermediul Centrului nostru interactiv de asistență. Acesta este cel mai rapid mod de a anula o comandă. Alternativ, dacă preferați, puteți completa, imprima și trimite prin poștă șablonul de formular de retragere prezentat mai jos (și în Termenii noștri de utilizare) la adresa specificată în acesta.

În cazul în care este posibilă anularea comenzii înainte ca aceasta să fie expediată, comerciantul cu amănuntul vă va anunța dacă a reușit să facă acest lucru. În cazul în care comanda a fost deja expediată, va trebui să așteptați livrarea și să returnați bunurile folosind procesul nostru de returnare. Vă rugăm să rețineți că refuzul livrării unei comenzi nu reprezintă o metodă validă de retragere. Costurile de expediere a returului vor fi deduse din rambursarea dumneavoastră dacă refuzați să luați în primire o comandă.

Efectele retragerii

În cazul în care vă retrageți din contract, aveți dreptul la rambursarea tuturor plăților pe care le-am primit de la dvs., inclusiv a costurilor de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din alegerea de către dvs. a unui alt tip de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în cel mult 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din acest contract.

Comerciantul cu amănuntul sau Fruugo (acționând în numele comerciantului cu amănuntul) va efectua o astfel de rambursare folosind mijloacele de plată pe care le-ați utilizat pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel; în orice caz, nu veți suporta nicio taxă ca urmare a unei astfel de rambursări.

În cazul în care vă solicităm să trimiteți bunurile înapoi, putem reține rambursarea până când comerciantul cu amănuntul primește bunurile sau până când furnizați dovada că ați trimis bunurile înapoi, oricare dintre aceste evenimente survine mai devreme, iar dumneavoastră va trebui să suportați costul direct al returnării bunurilor. De asemenea, puteți purta răspunderea pentru orice diminuare a valorii bunurilor care rezultă din alte acțiuni decât cele necesare pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.

Model de formular de retragere

Vă rugăm să completați secțiunile de sub linie, să imprimați documentul și să-l trimiteți prin poștă la:

 

Customer Services Team, Fruugo.com Limited, Fountain Street House, Fountain Street, Ulverston, Cumbria, LA12 7EQ, Regatul Unit.


Către: Customer Services Team, Fruugo.com Limited, Fountain Street House, Fountain Street, Ulverston, Cumbria, LA12 7EQ, Regatul Unit.

 

Prin prezentul document vă informez că mă retrag din contractul de vânzare-cumpărare privind următoarele bunuri:

 

Număr de comandă:

Data comenzii:

Numele dumneavoastră:

Adresa dumneavoastră:

Adresa de e-mail a contului dumneavoastră Fruugo:

Semnătura dumneavoastră:

 

Data:

De asemenea, va trebui să returnați produsul (produsele) la comerciantul cu amănuntul de la care ați cumpărat bunurile pentru a ne permite să vă procesăm rambursarea. Puteți afla adresa comerciantului cu amănuntul de la Centrul nostru interactiv de asistență.

 

NU trimiteți produsele direct la Fruugo - acest lucru va întârzia anularea și rambursarea.