Engaging Organizational Communication Theory and Research: Multiple Perspectives

924,00 RON
+ 119,99 RON Livrare

Engaging Organizational Communication Theory and Research: Multiple Perspectives

Vândut de:

Engaging Organizational Communication Theory and Research: Multiple Perspectives

924,00 RON

Economii 225,00 RON (19%)

Preț recomandat

1.149,00 RON
Doar 3 rămase în stoc
+ 119,99 RON Livrare
Vândut de:

924,00 RON

Economii 225,00 RON (19%)

Preț recomandat

1.149,00 RON
Doar 3 rămase în stoc
+ 119,99 RON Livrare

Acceptăm următoarele metode de plată

Descriere

Prezintă studenților de nivel superior și studenților absolvenți începători dezvoltările teoretice care au avut loc în comunicarea organizațională. Această carte include perspective teoretice precum teoria feministă, teoria postmodernă, teoria rasială și teoria globalizării, care au influențat comunicarea organizațională.
  • ID Fruugo: 344389538-754028769
  • ISBN: 9780761928492

Livrări şi Returnări

Expediat în 4 zile

  • STANDARD: 119,99 RON - Livrare între lun. 01 decembrie 2025–vin. 19 decembrie 2025

Livrare de la Regatul Unit.

Facem tot ce ne stă în putinţă să ne asigurăm că produsele comandate de dumneavoastră vă sunt livrate în întregime şi conform specificaţiilor. Cu toate acestea, dacă primiţi o comandă incompletă sau articole diferite de cele comandate, sau aveţi alt motiv pentru care nu sunteţi mulţumit de comandă, puteţi returna comanda sau orice produse incluse în comandă şi primiţi o rambursare completă pentru articole. Vizualizaţi întreaga politică de returnare