Understanding Consumer Decision Making: The Means end Approach To Marketing and Advertising Strategy

1.099,00 RON
+ 209,49 RON Livrare

Understanding Consumer Decision Making: The Means end Approach To Marketing and Advertising Strategy

Vândut de:

Understanding Consumer Decision Making: The Means end Approach To Marketing and Advertising Strategy

1.099,00 RON

Economii 250,00 RON (18%)

Preț recomandat

1.349,00 RON
Doar 1 rămase în stoc
+ 209,49 RON Livrare

Politica de retur pe 14 zile

Vândut de:

1.099,00 RON

Economii 250,00 RON (18%)

Preț recomandat

1.349,00 RON
Doar 1 rămase în stoc
+ 209,49 RON Livrare

Politica de retur pe 14 zile

Metode de plată:

Descriere

Understanding Consumer Decision Making: The Means end Approach To Marketing and Advertising Strategy

This edited volume will help business and academic researchers understand the means-end approach to understanding consumers. This is a qualitative marketing research method to gain customer insight into decision making.
  • ID Fruugo: 434385372-911592866
  • ISBN: 9780805817300

Livrări şi Returnări

Expediat în 6 zile

  • STANDARD: 209,49 RON - Livrare între lun. 12 ianuarie 2026–vin. 30 ianuarie 2026

Livrare de la Regatul Unit.

Facem tot ce ne stă în putinţă să ne asigurăm că produsele comandate de dumneavoastră vă sunt livrate în întregime şi conform specificaţiilor. Cu toate acestea, dacă primiţi o comandă incompletă sau articole diferite de cele comandate, sau aveţi alt motiv pentru care nu sunteţi mulţumit de comandă, puteţi returna comanda sau orice produse incluse în comandă şi primiţi o rambursare completă pentru articole. Vizualizaţi întreaga politică de returnare