Making Sense Of Field Research by Pontis & Sheila University College London & Interaction Centre & UK Paperback

419,00 RON
+ 77,49 RON Livrare

Making Sense Of Field Research by Pontis & Sheila University College London & Interaction Centre & UK Paperback

  • Marcă: Unbranded
Vândut de:

Making Sense Of Field Research by Pontis & Sheila University College London & Interaction Centre & UK Paperback

  • Marcă: Unbranded
Preţ: 419,00 RON
Vândut de:
419,00 RON
+ 77,49 RON Livrare

În stoc

Acceptăm următoarele metode de plată

Descriere

Learn how to use field research to bring essential peoplecentred insights to your information design projects. Information design is recognized as the practice of making complex data and information understandable for a particular audience but whats often overlooked is the importance of understanding the audience themselves during the information design process. Rather than rely on intuition or assumptions information designers need evidence gathered from real people about how they think feel and behave in order to inform the design of effective solutions.
  • Marcă: Unbranded
  • Categorie: Societate și politică
  • Lungime: 252
  • Limbă: English
  • Format: Paperback
  • Data publicării: 2018-07-23
  • Editor / Etichetă: Taylor & Francis Ltd
  • Autor: Pontis & Sheila Univ
  • ID Fruugo: 320441371-711385692
  • ISBN: 9780415790031

Livrări şi Returnări

Expediat în 24 de ore

  • STANDARD: 77,49 RON - Livrare între mar. 21 octombrie 2025–lun. 27 octombrie 2025

Livrare de la Regatul Unit.

Facem tot ce ne stă în putinţă să ne asigurăm că produsele comandate de dumneavoastră vă sunt livrate în întregime şi conform specificaţiilor. Cu toate acestea, dacă primiţi o comandă incompletă sau articole diferite de cele comandate, sau aveţi alt motiv pentru care nu sunteţi mulţumit de comandă, puteţi returna comanda sau orice produse incluse în comandă şi primiţi o rambursare completă pentru articole. Vizualizaţi întreaga politică de returnare