Descriere
Interfață de diagnosticare multiplă MDI2 Interfață de comunicare auto OBD2 Instrument de scanare de diagnosticare a interfeței de comunicare auto
Tip articol: Multiplu Diagnostic InterfațăMaterial: ABS
Caracteristici:
Utilizează un conector nou și mai sigur de tip B și protecție împotriva defecțiunilor de decalare la masă. O conexiune prin cablu este recomandată pentru evenimente de programare mai lungi.
MDI 2 este alimentat de la bateria vehiculului prin cablul DLC. De asemenea, poate fi alimentat prin USB pentru a efectua actualizări de firmware numai folosind un PC.
Utilizează USB 2.0 pentru descărcări mai rapide de firmware în loc de o sursă de alimentare AC separată.
Cablul DLC este de două ori mai lung decât cablul anterior și se conectează în partea de sus, ceea ce îl face mai ușor. Cablul se conectează numai la MDI 2.
Recunoașterea automată a vehiculului
Citirea și eliminarea DTC
Lista completă a fluxului de date live pentru toate ECU principale
Înregistrare, redare a datelor live
Un nou software flash pentru ECU existent pentru a remedia problemele de manevrabilitate
Programarea si instalarea noilor ECU (PCM, ABS, Grup de instrumente, pompe de combustibil etc.)
Programarea tastelor noi
Setarea, eliminarea limitatoarelor de viteză
J2534 oferă ECU re flash și diagnosticare pentru alți producători de vehicule, atunci când sunt abonați la software-ul specificat
Mai multe Funcții specifice dealerului
Aplicația de configurare J2534
Interfața de diagnosticare multiplă (MDI) este un dispozitiv J2534 care se conectează între computer și conectorul DLC J1962 al vehiculului pentru programarea de trecere a ECU vehiculului. Configurația J2534
Aplicația este instalată pe PC în același timp cu MDI
Software de gestionare care vă permite să controlați modul în care aplicația web TIS 2 se va conecta la un MDI. În plus, această aplicație oferă API
Controale de monitorizare pentru a ajuta la investigarea problemelor întâmpinate în timpul utilizării oricărui dispozitiv J2534 (inclusiv MDI).
Pentru a lansa aplicația de configurare J2534 din SPS, apăsați butonul "configurare" de pe ecranul Setări de diagnosticare.
Compartimentul motor
Verificați compartimentul motor pentru componente care pot fi slăbite; furtunuri de vid sau conexiuni electrice îndoite sau ciupite și pentru orice alte componente lipsă sau deconectate.
Verificați pentru a vă asigura că furtunurile și firele electrice sunt direcționate corect pentru a oferi suficient spațiu liber cu piesele mobile sau fierbinți adiacente.
Observați mișcarea sau liberați de mișcare a legăturii, a supapelor și a altor componente.
Verificați dacă există zgomote neobișnuite în compartimentul motorului.
Inspectați vizual pentru infiltrații și scurgeri la furtunuri și racorduri de țevi, garnituri, garnituri și dopuri.
Strângeți clemele și conectorii după cum este necesar.
Verificați transmisia de servodirecție, conductele și furtunurile pentru scurgeri și spațiu liber cu panourile adiacente, piesele mobile sau fierbinți. Strângeți clemele și conectorii după cum este necesar.
Testați protecția lichidului de răcire a motorului.
Verificați toate nivelurile de lichide; ulei de motor, ulei de transmisie, ulei de servodirecție, baterie, frână și sistem de răcire.
Adăugați elemente de inspecție după cum este necesar
Verificați gratuit legătura accelerației at Clapeta de accelerație deschisă și închisă.
Verificați tensiunea pe toate curelele.
Accesorii pentru caroserie
Verificați funcționarea tuturor luminilor interioare și exterioare;
Test rutier
Test rutier pe un traseu cu condiții de drum care permit evaluarea corectă a scârțâiturilor și zornăiturilor.
În timpul acestui test, verificați următoarele elemente pentru funcționarea și funcționarea corectă;
Sub vehicul:
Inspectați vizual trenul de rulare al vehiculului pentru slăbire, componente lipsă
și rutarea și tăierea liniei și scurgerile de fluide. Strângeți clemele, cuplajele și conectorii după cum este necesar.
Transferul de date și reprogramarea unității electronice de control (ECU)
Comunicații de rețea de cumpărături (LAN și WLAN)
Extindere viitoare, inclusiv aplicații de diagnosticare
Suport protocoale MDI 2
Pentru utilizare imediată. În prezent, vehiculele au două autobuze pe conectorul cu 16 pini (GMLAN de mare viteză și de mică viteză). MDI comunică folosind toate protocoalele existente, la fel ca și Tech2:
UART
Clasa 2
KWP2000
GMLAN (CAN)
Începând cu vehiculele din anul 2008, Pass Thru va fi singura metodă de programare disponibilă. (Telecomanda va continua să fie disponibilă pentru vehiculul anterior
MDI GDS2 MDI gds tech2 win software pentru Înlocuirea HDD-ului Sata pentru Opel Opel
Sistem: pentru Win7 pe 64 de biți
Versiune software: V2021.10.1
Timp de actualizare: Global V2021.10.1
Suportă vehicule până în 2021
Folosit pentru: Atât versiunea USB MDI din China, cât și versiunea wifi a scanerului MDI
Ușor de e: Introduceți HDD-ul cu software-ul MDI gds2 în computer; software-ul poate fi utilizat direct cu scanerul MDI, care nu necesită activare de către utilizatori.
Scanerul MDI Multiple Diagnostic Interface va oferi diagnosticarea completă la nivel de dealer și înlocuirea programării pentru Opel Opel cu 16 pini din 1996 până în 2020. Software-ul de diagnosticare MDI gds2 poate fi instalat pe 2.5' pentru HDD SATA, cu sistemul de operare pentru Win7.
-
ID Fruugo:
391518382-838131509
-
EAN:
8491311531406