Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices by Peter Lang AG Paperback

524,00 RON
+ 109,49 RON Livrare

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices by Peter Lang AG Paperback

  • Marcă: Unbranded
Vândut de:

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices by Peter Lang AG Paperback

  • Marcă: Unbranded

524,00 RON

Momentan indisponibil
+ 109,49 RON Livrare

Politica de retur pe 14 zile

Vândut de:

524,00 RON

Momentan indisponibil
+ 109,49 RON Livrare

Politica de retur pe 14 zile

Metode de plată:

Descriere

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices by Peter Lang AG Paperback

The main goal of this book is to draw attention to possible applications of public relations and advertising theories. The authors provide an overview of key studies and contributions to the theories, as well as explore how the theoretical concepts can be applied in public relations.
  • Marcă: Unbranded
  • Categorie: Sporturi și hobby-uri
  • Limbă: English
  • Număr de pagini: 424
  • Format: Paperback
  • Editor / Etichetă: Peter Lang AG
  • Autor: Peter Lang AG
  • ID Fruugo: 225637392-481545024
  • ISBN: 9783631766750

Livrări şi Returnări

Expediat în -1 zile

  • STANDARD: 109,49 RON - Livrare între vin. 02 ianuarie 2026–lun. 12 ianuarie 2026

Livrare de la Regatul Unit.

Facem tot ce ne stă în putinţă să ne asigurăm că produsele comandate de dumneavoastră vă sunt livrate în întregime şi conform specificaţiilor. Cu toate acestea, dacă primiţi o comandă incompletă sau articole diferite de cele comandate, sau aveţi alt motiv pentru care nu sunteţi mulţumit de comandă, puteţi returna comanda sau orice produse incluse în comandă şi primiţi o rambursare completă pentru articole. Vizualizaţi întreaga politică de returnare