Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

489,00 RON
+ 109,49 RON Livrare

Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

  • Marcă: Unbranded
Vândut de:

Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

  • Marcă: Unbranded

489,00 RON

Doar 2 rămase în stoc
+ 109,49 RON Livrare

Politica de retur pe 14 zile

Vândut de:

489,00 RON

Doar 2 rămase în stoc
+ 109,49 RON Livrare

Politica de retur pe 14 zile

Metode de plată:

Descriere

Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

Social media plays an important role for businesses and consumers. The importance of social media does not only stem from connecting businesses and consumers. It is also a very important resource.
  • Marcă: Unbranded
  • Categorie: Biografie
  • Limbă: English
  • Număr de pagini: 190
  • Format: Paperback
  • Editor / Etichetă: Taylor &amp Francis
  • Autor: Taylor &amp Francis
  • ID Fruugo: 435170839-912811790
  • ISBN: 9781032059914

Livrări şi Returnări

Expediat în 24 de ore

  • STANDARD: 109,49 RON - Livrare între mar. 30 decembrie 2025–mie. 07 ianuarie 2026

Livrare de la Regatul Unit.

Facem tot ce ne stă în putinţă să ne asigurăm că produsele comandate de dumneavoastră vă sunt livrate în întregime şi conform specificaţiilor. Cu toate acestea, dacă primiţi o comandă incompletă sau articole diferite de cele comandate, sau aveţi alt motiv pentru care nu sunteţi mulţumit de comandă, puteţi returna comanda sau orice produse incluse în comandă şi primiţi o rambursare completă pentru articole. Vizualizaţi întreaga politică de returnare