Descriere
Descriere: Pentru vehiculele GM echipate cu un sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor (TPM) de 315 sau 433 MHz, trebuie efectuată o "procedură de relearn a senzorului" după rotirea anvelopei a modulului receptor de blocare de la distanță sau înlocuirea senzorului de presiune a anvelopei. Acest proces de reînvățare poate fi efectuat folosind instrumentul special EL-50448. De asemenea, se aplică modelelor GM 2014 Senzorii de presiune a anvelopelor pe 2012 și modelele ulterioare pot fi citite numai folosind anumite instrumente de diagnosticare desemnate. Înainte ca sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope să funcționeze normal, modulul de control al caroseriei va înregistra informațiile de identificare ale fiecărei poziții în senzorul de presiune al anvelopei; după înlocuirea senzorului de viteză a anvelopei sau a roții, utilizați următoarea metodă pentru a citi senzorul de presiune din anvelope. Pentru metoda specifică, vă rugăm să consultați următoarele: Pasul 1 - Introduceți modul de înclinare și puneți maneta de schimbare la " După finalizarea învățării, lumina semnalului de viraj va fi aprinsă timp de 3 secunde și cornul va bip de două ori. Pentru unele echipate cu sistem de monitorizare a presiunii în anvelope (TPM), după înlocuirea modulului receptor de blocare de la distanță a anvelopei sau înlocuirea senzorului de presiune a anvelopei, trebuie efectuată o "procedură de reînvățare a senzorului". Această procedură de reînvățare poate fi efectuată folosind instrumentul special 50448 Compatible Vehicles List: Încărcătorul și bateria nu sunt incluse în pachet. Pentru camioane și mașini: Simplu și ieftin, dar funcționează bine. Mult mai bine decât să mergi la un dealer sau la un magazin de anvelope pentru a reseta senzorul de presiune. Îl folosesc pe camionul meu și pe cel al soției mele și durează doar câteva minute pentru a reseta toate cele patru roți.2. În mod corespunzător care arată low battery display: Nu am avut niciodată senzorul meu TP programat folosind metoda "sângera" pe Tahoe meu 2007.Înainte de a avea acest instrument, mi-am amintit doar care anvelopă a fost care, atunci când le-am tors, dar nu mai mult. Acum le pot reprograma în câteva secunde, iar afișajul tabloului de bord indică corect ce anvelopă este scăzută. Acest instrument ar trebui să vină cu vehiculul.3. Ușor de utilizat: Funcționarea acestui produs este simplă și clară. După cum sa menționat, cheltuielile atât de mult doar pentru a roti anvelopele nu este deloc interesant, dar având în vedere cât de mult ar percepe un dealer, nu ar fi nevoie de multe vizite de service pentru a plăti unitatea. În ceea ce privește munca, face exact ceea ce spune că face fără dramă. Puneți vehiculul în modul de resetare și apăsați butonul de pe unitate conform instrucțiunilor din manualul de utilizare.4.Nu-mi vine să cred că am nevoie de un instrument special pentru a-mi roti anvelopele. Din câte am înțeles 2010 (2011) și vehiculele mai vechi, puteți utiliza orice magnet mare pentru a reseta senzorul de presiune a anvelopei.2011 (2012) și cel puțin Silverado-ul meu din 2013 aveți nevoie de unul dintre aceste gadgeturi. Acest lucru funcționează ca un campion, cel pe care l-am găsit menționat prin gm website.5.GM Acoperire: Metoda de deflație este validată numai pe un Chevrolet Volt 2011 folosind instrumentul de relearn El-50448 TPMS și pot programa 4 TPMS-uri în mai puțin de un minut. El-50448 poate programa TPMS în GM 2010-2013.
-
ID Fruugo:
153344317-324505185
-
EAN:
9014285061138
Informații privind siguranța produsului
Vă rugăm să consultați informațiile despre siguranța produsului specifice acestui produs prezentate mai jos
Următoarele informații sunt furnizate de comerciantul independent terț care vinde acest produs.
Etichete de siguranță pentru produse
Avertismente de siguranță:
Nu lăsați copiii să atingă singuri acest produs pentru a evita înghițirea sau alte răniri.