Anulări și modificări

Actualizat: iunie 2024

Anulări

După cum este menționat în Termenii noștri de utilizare și în Politica privind dreptul de retragere, în conformitate cu legislația relevantă, consumatorii care se află în UE, SEE și Regatul Unit au dreptul de se retrage din anumite achiziții online sau de a le anula în schimbul unei rambursări. Dreptul de retragere sau de anulare (denumite în continuare „dreptul de retragere”) permite consumatorilor din UE/SEE/Regatul Unit să se retragă din achiziția de bunuri fizice în termen de 14 zile de la primirea comenzii și să returneze produsele în schimbul unei rambursări.

În plus, fără a restricționa dreptul de retragere din UE/SEE/UK, Fruugo oferă voluntar o perioadă de returnare tuturor clienților din întreaga lume (a se vedea pagina noastră privind retururile).

Vă rugăm să rețineți că, în cele mai multe cazuri, nu este posibilă anularea unei comenzi înainte de expediere, deoarece procesul de onorare începe imediat pentru majoritatea comenzilor (există excepții, cum ar fi în cazul produselor cu termene de livrare).

Dacă doriți să vă retrageți din achiziția dvs., vă rugăm să consultați Politica privind dreptul de retragere și să vizitați Centrul nostru interactiv de asistență.

Vă rugăm să rețineți că refuzul primirii unei comenzi nu este o metodă acceptată de retragere. Costurile de expediere a returului vor fi deduse din rambursarea dvs. în cazul în care refuzați să preluați comanda la livrare.

Modificări

În unele cazuri, poate fi posibil să faceți modificări de bază la comanda dvs., numai dacă nu a fost încă confirmată sau expediată de către un comerciant cu amănuntul. Modificările de bază ar include schimbarea dimensiunii sau culorii unui articol sau efectuarea unei actualizări minore la adresa de livrare. Nu este posibil să schimbați un articol în altul în care valoarea este diferită sau să schimbați adresa de livrare în întregime de la o adresă la alta.

Dacă doriți să încercați să vă modificați comanda

  1. Vizitați Centrul nostru de ajutor (făcând clic înapoi pe o pagină) și răspunzând la câteva întrebări interactive rapide.

Dacă nu vă pot modifica comanda, de exemplu dacă comanda dvs. a fost deja expediată, atunci va trebui să așteptați livrarea și să returnați mărfurile folosind informațiile din Întrebările frecvente despre returnări, rambursări și schimburi.

Dacă adresa de livrare pe care ați introdus-o a fost incorectă și nu ați putut să o actualizați, atunci faceți clic aici pentru mai multe informații.