Anulări
În majoritatea cazurilor, nu este posibil să anulați o comandă după ce a fost plasată, deoarece procesul de îndeplinire începe imediat pentru majoritatea comenzilor (se aplică excepții, cum ar fi produsele cu termene de livrare).
Dacă doriți să încercați să anulați comanda:
- Vizitați Centrul nostru de ajutor (făcând clic înapoi pe o pagină) și răspunzând la câteva întrebări interactive rapide.
Dacă este posibil să vă anulați comanda, comerciantul cu amănuntul vă va informa că au reușit să facă acest lucru. Dacă nu pot anula, de exemplu, dacă comanda dvs. a fost deja expediată, atunci va trebui să așteptați livrarea și să returnați mărfurile folosind informațiile din Întrebări frecvente despre returnări, rambursări și schimburi.
Modificări
În unele cazuri, poate fi posibil să faceți modificări de bază la comanda dvs., numai dacă nu a fost încă confirmată sau expediată de către un comerciant cu amănuntul. Modificările de bază ar include schimbarea dimensiunii sau culorii unui articol sau efectuarea unei actualizări minore la adresa de livrare. Nu este posibil să schimbați un articol în altul în care valoarea este diferită sau să schimbați adresa de livrare în întregime de la o adresă la alta.
Dacă doriți să încercați să vă modificați comanda
- Vizitați Centrul nostru de ajutor (făcând clic înapoi pe o pagină) și răspunzând la câteva întrebări interactive rapide.
Dacă nu vă pot modifica comanda, de exemplu dacă comanda dvs. a fost deja expediată, atunci va trebui să așteptați livrarea și să returnați mărfurile folosind informațiile din Întrebările frecvente despre returnări, rambursări și schimburi.
Dacă adresa de livrare pe care ați introdus-o a fost incorectă și nu ați putut să o actualizați, atunci faceți clic aici pentru mai multe informații.