Descriere
1. Programare bazată pe mesaje. - 1. 1 Programare Windows 98. - 1. 2 Componente fereastră. - 1. 3 cozi de mesaje. - 1. 4 Funcții de apelare inversă a ferestrei. - 1. 5 Funcția WinMain (). - 1. 6 Mesaje Windows 98. - 1. 7 Câteva mesaje importante. - 1. 8 Rezumat. - 2. Gestionarea ferestrelor. - 2. 1 Clase de fereastră. - 2. 2 Crearea unei ferestre. - 2. 3 WinMain () revizuit. - 2. 4 Handlere de mesaje. - 2. 5 Programul Hello. - 2. 6 Cadrul programului Windows 98. - 2. 7 Rezumat. - 3. Orientarea obiectului. - 3. 1 Programare orientată pe obiecte. - 3. 2 Obiectul manager. - 3. 3 ferestre și obiecte. - 3. 4 casete de mesaje. - 3. 5 meniuri pop-up. - 3. 6 Clasa VIEW. - 3. 7 Rezumat. - 4. Pixuri și pensule. - 4. 1 Interfață dispozitiv grafic. - 4. 2 obiecte GDI. - 4. 3 Sisteme de coordonate Windows 98. - 4. 4 Funcții de desen GDI. - 4. 5 Urmărirea mouse-ului. - 4. 6 Rezumat. - 5. Bitmap-uri. - 5. 1 pixeli și culori. - 5. 2 Resurse Windows 98. - 5. 3 Afișarea unei resurse bitmap. - 5. 4 Clasa DIB. - 5. 5 Stocarea imaginilor în fișiere. - 5. 6 Rezumat. - 6. Palete. - 6. 1 Palete logice și de sistem. - 6. 2 mesaje paletă. - 6. 3 Crearea unei palete. - 6. 4 Clasa PALETTE. - 6. 5 Actualizarea clasei DIB. - 6. 6 Rezumat. - 7. Animație sprite. - 7. 1 Clasa SPRITE. - 7. 2 Animație. - 7. 3 Pâlpâire. - 7. 4 Transparență. - 7. 5 fire. - 7. 6 Rezumat. - 8. Grafică cu cadru de sârmă. - 8. 1 Lumi poligonale. - 8. 2 Obiectele LUMEA și SCENA. - 8. 3 Desen liniar. - 8. 4 Decuparea liniei. - 8. 5 Rezumat. - 9. Tehnici de umplere a poligonului. - 9. 1 Abordarea GDI. - 9. 2 contururi poligonale. - 9. 3 Umplutură cu o culoare solidă. - 9. 4 Desenarea imaginilor 3D. - 9. 5 bucăți de lume virtuală. - 9. 6 Rezumat. - 10. Programare în limbaj de asamblare. - 10. 1 Noțiuni de bază despre computer. - 10. 2 Actualizarea buclei de mesaje. - 10. 3 Registrele 80x86. - 10. 4 Transferul de date. - 10. 5 Operații aritmetice și logice. - 10. 6 Controlul debitului. - 10. 7 rutine mai rapide de umplere a poligonului. - 10. 8 Stiva de programe. - 10. 9 Rezumat. - 11. Matematica geometriei 3D. - 11. 1 Vectori și matrice. - 11. 2 Clasa VECTOR. - 11. 3 Produs scalar. - 11. 4 Produs vectorial. - 11. 5 Produs triplu. - 11. 6 linii și avioane. - 11. 7 Rezumat. - 12. Proiecția volumului de vizualizare. - 12. 1 Proiecții de perspectivă. - 12. 2 Volumul de vizualizare. - 12. 3 Realizarea unui instantaneu. - 12. 4 Proiecție și tăiere. - 12. 5 Un cub care dispare. - 12. 6 Rezumat. - 13. Eliminarea pixelilor ascunși. - 13. 1 Construirea unei imagini de scenă. - 13. 2 Algoritmul pictorului. - 13. 3 avioane de separare. - 13. 4 Partiționarea spațiului binar. - 13. 5 Desen invers. - 13. 6 tampoane Z. - 13. 7 Rezumat. - 14. Nuanțe de culoare și texturi. - 14. 1 Lumini și suprafețe. - 14. 2 opțiuni de umbrire. - 14. 3 Cartografierea texturii. - 14. 4 Optimizări de implementare. - 14. 5 Percepția adâncimii. - 14. 6 Rezumat. - 15. În mișcare. - 15. 1 Conducta grafică. - 15. 2 Animarea lumii virtuale. - 15. 3 Traduceri. - 15. 4 rotații. - 15. 5 Coordonate transformatoare. - 15. 6 Rezumat. -PostScript. Limba: engleză
-
ID Fruugo:
337889757-741549048
-
ISBN:
9781447112310
Livrări şi Returnări
Expediat în 4 zile
Livrare de la Regatul Unit.
Facem tot ce ne stă în putinţă să ne asigurăm că produsele comandate de dumneavoastră vă sunt livrate în întregime şi conform specificaţiilor. Cu toate acestea, dacă primiţi o comandă incompletă sau articole diferite de cele comandate, sau aveţi alt motiv pentru care nu sunteţi mulţumit de comandă, puteţi returna comanda sau orice produse incluse în comandă şi primiţi o rambursare completă pentru articole. Vizualizaţi întreaga politică de returnare